Falcor, var är du?




Det är en väldans cool himmel utanför där jag bor just nu. När jag ser såna där fina rosa moln kommer jag alltid att tänka på Never Ending Story och börjar ofta nynna lite på den underbara sången från filmen. Det är roligt hur film/tv/populärkultur-skadad jag verkligen är. Såg väldigt mycket på Simpsons förut, och ofta när jag kollade ut ur mitt fönster och det var en sån där klarblå himmel med några vita moln så hörde jag i bakhuvudet - "The Simpsons".

Tidigt i våras var det strömavbrott här i studentområdet där jag bor. Det var kväll med disiga moln. Jag och min pojkvän tände massor av ljus för att kunna se någonting. Sen kom vi på att man borde kolla ut och se om det var tänt någon annanstans eller om hela staden var drabbad. När vi kollar ut så är allt nedsläckt och öde, och dom gråa dimmiga molnen ger det hela en riktigt  kuslig känsla. Det roliga med det hela är att jag då tänker; nu kommer zombierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0