Artsyfuckingfartsy



Jag har haft blogguppehåll en längre tid nu. Har inte haft lust att uppdatera helt enkelt, för att jag har blivt lite trött på min bloggs format.

Har haft den tanken att jag inte borde skriva inlägg för att grundidén till min blogg är typ - Kolla villken gullig muffin eller snygg outfit, typ. När jag väl har lust att skriva nåt inlägg så är det mest om att spy galla på dumma saker/människor/företeelser etc. eller om dumma grejer som vad skulle hända om man koka makaroner i kiss?! Jag har känt att det inte passar ihop med vad min blogg i övrigt handlar om helt enkelt.
Sen tror jag att jag låter jävligt osympatisk i textformat och inte är så brydd om eller så bra på att vara intelligent elak som min pojkvän är i sin blogg http://flyktsoda.webblogg.se/ , jag har inte samma finess helt enkelt.

Min slutsats är i allafall att jag tänkte skita i det, min personlighet rör sig i ett spektrum av muffins och annat gulligull på ena sidan och på andra sidan har vi en relativt hatiskt, bitter och knasig personlighet, hädan efter så ska denna blogg visa hela min personlighet och inte någon censurerad variant.

Ps. Har blivit antagen till Falkenbergs konstskola på nätet, yay! Ds.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Kul med ett inlägg igen!

JAg tycker man kan blanda friskt, hur som helst, sött & fult, elakt & snällt. Det är töntigt med bloggregler!



Och grattis!

2008-06-22 @ 23:22:49
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0