Have you met Mr Summer?




För min del personifierar en överförfriskad och trött finländare sommaren bäst. Jag har inte gjort ett dugg vettigt med min sommar. Hade planer på att börja träna och vara värsta fit for fight till hösten, men promenader och annan träning har utblivit då jag blir helt opepp av vädret.

Kommer just hem från min pojkväns föräldrahem, där dom har digitalbox med bra kanaler vilket innebär en massa tv-tittande. Hans föräldrar är av den sorten som ska truga på en mer mat, eller så blir man påhoppad med "ska du inte har lite mer vin?". Det är på ett sätt trevligt men inte det bästa när man vill försöka vara duktig.

Vi gjorde dessutom en blixtvisit på Åland med hans föräldrar, vilket resulterade i att vi kom hem med en liter 60%-ig Koskenkorva, en Captain Morgans Spiced Gold, Koskenkorva persikolikör och lite rödtjut to top it all off... och allt detta helt gratis. Bra med givmilda föräldrar på ett sätt. Nu är jag tillbaka hemma i öret, och tänker försöka bitchslappa lite fart på Mr Summer så han kommer i gång och rör på isterpinnarna, men jag är rädd att han helst släpper dom lös när han dansar med Kapten Morgan.

Kommentarer
Postat av: Brollan

Loving the Mr Summer!

2008-08-17 @ 23:19:15
URL: http://yummytomatorumors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0