Att veta att man är dum i huvudet gör väl inget bättre..

Har haft en depp/ångest-dag idag. Känner mig allmänt dum ihuvudet, sen har jag ångest över min ekonomi och min allmänna framtid.

Ett av min stora problem just nu är att jag vet att jag är dum i huvudet.. men det är svårt att göra nåt åt. Önskar att jag bara kunde bete mig som ett ordentligt blockmongo och vara lyckligt omedveten om det. Nu är jag mest smärtsamt medveten, och beter mig som ett jäkla offer för mig själv.

Det gör ont i huvudet att tänka allt för mycket, idag har jag försökt bota det med sömn, bad och lyssnadet på It`s All Over Now, Baby Blue ett antal gånger..

När musiken sviker kan man också rita fula obsceniteter i paint..





Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-16 @ 23:29:36
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0